PIEKNA MAGNOLIA

23:41

Witajcie Kochani!

Pogoda nas nie rozpieszcza raz słońce...raz pada... raz wieje...
Nie wiadomo za co się zabrać,co postanowić,ale mi się udało wszystko poukładać w kalendarzu. Dwa śluby w tym sezonie już za mną. Cieszę się że sezon rozpoczęłam tak wcześnie . ;)
Słońce zawitało troszkę w Bydgoszczy,więc postanowiłam szybko w mój kalendarz wcisnąć Martynę która dosłownie na parę dni przyleciała z Norwegii. Martyna jest bardzo dobrym trenerem personalnym,ma delikatną urodę i cudowną osobowość. Uwielbiam z nią współpracować, nie odpuszczamy sobie ani jednego spotkania gdy odwiedza miasto rodzinne. Chciałyśmy uniknąć sztywnego, reklamowego tonu, miało być delikatnie, kobieco i sensualnie. Modelkę miałam idealną – ponieważ Martyna to kwintesencja kobiecości, a praca z nią to czysta przyjemność!

p.s kocham swoją pracę <3












    Jeśli Ci się podobało to kciuk do góry. !
    Zainteresowanych stylizowaną sesją kobiecą, zapraszam do kontaktu . 
    Dodatkowo zachęcam do obserwowania nas na Facebooku i Instagramie . ;)

You Might Also Like

0 komentarze