ŚLUB POLSKO - IRLANDZKI Gosia & Bryan

Witajcie Kochani !

Sezon ślubny 2017 rozpoczęłam dość wcześnie.
Trzy śluby w tym samym miesiącu.

Miałam przyjemność fotografować Gosię i Bryana .
Ślub Polsko-Irlandzki, który odbył się w małej miejscowości pod Bydgoszczą w Pruszczu Pomorskim .
Byłam bardzo podekscytowana a zarazem poddenerwowana, bardzo długo się do niego przygotowywałam, bardzo dużo czytałam o Irlandii. Wiecie jak to jest, trzeba poznać inną kulturę dowiedzieć się z czego słyną . Jaki mają ludowy taniec, jakie obyczaje, co lubią, co piją za czym nie przepadają itp.

Końcówka kwietnia była bardzo słoneczna z czego byłam bardzo zadowolona.
Dzisiaj dużo zdjęć. ;)













































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Nicart Photography , Blogger